Bedrijven

Wil je Stichting PASpoort met jouw bedrijf steunen? Doen collega’s mee aan een evenement of inzamelingsactie? Super. Wij vertellen je graag meer over het doneren als bedrijf.

Donateurs van 250 euro of meer ontvangen van ons een persoonlijk verslag. Gemaakt door Lydia en Jane Fernandez, onze coördinatoren in India. Zij zijn altijd aanwezig en hebben persoonlijk contact met ieder gezin. Daarom kunnen zij een verslag uitbrengen over alles wat er met het geld is gedaan. Dat kan bijvoorbeeld het onderwijs voor twee kinderen zijn, een renovatie van een woning of tien brillen voor slechtziende kinderen.

Donaties zijn fiscaal aftrekbaar. Stichting PASpoort heeft van de Belastingdienst een ANBI verklaring gekregen. Giften aan goede doelen, die zijn opgenomen in het register Algemeen Nut Beogende Instellingen (ANBI), zijn aftrekbaar voor de belastingen.

Vrienden van Stichting PASpoort

Een vriend van Stichting PASpoort heeft een bedrag van 250 euro of meer gedoneerd.

Donateurs

Een donateur van Stichting PASpoort heeft een bedrag van 50 euro of meer gedoneerd.