Aftermovie - Capriole Cycling

De officiële aftermovie van Capriole Cycling for Charity. Bekijk via deze video hoe het er op 11 september 2022 aan toe ging bij de Louis, Maurits en Joop.

De route

Van Den Haag naar Sluis en weer terug. Dat is de route die de mannen op 10 september gaan fietsen. Benieuwd? Bekijk de blog

Eerste streefbedrag behaald

Wauw, we hebben het eerste streefbedrag behaald van 3000 euro. Dat betekent twee septische putten voor India. We gaan door voor het tweede streefbedrag van 5000 euro!

Wall of our supporters

Wij - en vooral de kinderen en vrouwen in India - willen de supporters van Capriole Cycling for Charity bedanken.

Maurits en Joop bij Den Haag FM

Maurits en Joop waren te gast bij Bob Brinkman van Den Haag FM. Zij hebben gesproken over de uitdagende fietstocht voor Stichting PASpoort. Luister hier het fragment terug.

Voorbereiding in volle gang

Een goed begin is het halve werk. Voor een fietstocht van 300 kilometer is een goede voorbereiding dan ook van groot belang. Comfortabele fietskleding, goede voeding en een fietsmeting. De mannen zijn er bijna klaar voor.

Denise Dissel Denise Dissel

Support je Capriole Cycling?

Drie helden van Capriole fietsen voor Stichting PASpoort ruim 300 kilometer in meer dan 12 uur. Met als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen. Support jij ze?