Sponsor jij ons?

12 uur fietsen voor het goede doel, waardoor de vrouwen en kinderen in India de kans krijgen voor een betere toekomst. Support jij de mannen door een donatie te geven aan het goede doel? Een kleine of een grote bedrage. Wij zijn met elke euro blij!

Doneren als particulier?

Wil je de mannen sponsoren en het goede doel steunen? Geef je een donatie of heb je zelf actie gevoerd? Wij zijn hartstikke blij met je support. Via de button hieronder kun je makkelijk een Tikkie overmaken. Ieder bedrag draagt bij aan een betere toekomst voor de kinderen en vrouwen in nood in India.

Doneren als bedrijf?

Donaties zijn fiscaal aftrekbaar. Stichting PASpoort heeft van de Belastingdienst een ANBI verklaring gekregen. Giften aan goede doelen, die zijn opgenomen in het register Algemeen Nut Beogende Instellingen (ANBI), zijn aftrekbaar voor de belastingen. Vraag via de button hieronder gemakkelijk een betalingsbewijs aan.

Zelf overmaken?

Dat kan naar rekeningnummer NL96 ABNA 0618 1347 27 ten name van Stichting PASpoort te Sluis. Je kunt bij ‘mededeling’ aangeven dat je Capriole Cycling support.

Meer weten?

Wil je bedragen aan Capriole Cycling for Charity met je organisatie? Neem dan contact met ons op en wij vertellen je graag over de mogelijkheden.