Capriole Cycling for Charity

300 kilometer fietsen voor het goede doel

Capriole Cycles

12 uur lang op de fiets

Op zondag 11 september 2022 was het zover: Louis, Maurits en Joop fietsten een uitdagende tocht van 300 kilometer in 12 uur tijd. Met als doel zoveel mogelijk geld ophalen voor Stichting PASpoort. Dat is gelukt!

Benieuwd hoe het was en hoeveel geld er is opgehaald? Lees hier dan de blog.

Ruim 5000 euro opgehaald

Elke euro die we ophalen voor Capriole Cycling for Charity komt goed terecht.

Ons eerste streefbedrag was 3000 euro en dat doel was al vrij snel behaald. Daarmee kunnen we twee septic tanks aanschaffen. Zo’n tank zorgt ervoor dat de hygiene in de dorpen voor de kinderen en vrouwen sterk wordt verbeterd. Maar, we gingen door!

Ons tweede streefbedrag was 5000 euro en daarmee kunnen we ook bijdragen aan het medische programma met de focus op het Dental Camp. Hierbij komt een tandarts en een orthodontist langs om het gebit van de kinderen te onderzoeken en behandelen.

Goed nieuws! We hebben de 5000 euro ruim gehaald. Maar je mag blijven doneren, want elke euro komt goed terecht!

Fietsen voor het goede doel

Maurits Glasbergen: “Wij gaan deze fietstocht doen voor de vrouwen en kinderen in nood in India.

Met het opgehaalde bedrag kunnen er voorzieningen zoals toiletten worden gebouwd, kunnen huizen worden gerenoveerd, worden er (educatieve) zomerkampen georganiseerd en kunnen er weer een aantal kinderen naar school.

Dat laatste betekent in India eigenlijk: een toekomst voor de kinderen. Onze wens is om zoveel mogelijk kinderen een goede toekomst te kunnen bieden en de vrouwen te helpen om zichzelf te (blijven) ontwikkelen.”

Lees hier meer over de stichting.